Avui 3...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

hahahahaha !!!!

pro si jo aket tiu el conecc...

mmmm

i tant ke el conec pro si es el meu tiet
oh shit!

no us estranyi ke els nevots estigui una mika terats, be de familia ¬¬'

vinga tiet i para de fer tonteries home ke ya comenses a ser una mika gran no trobes?¿?

un petonet de l'aina!!

Anónimo dijo...

em vistes de l exit que aki no comenta ningu ho anire fent jo, la nevoda mes fidel ke te ¬¬'(pk si ens tenim de fiar dels altres...:P)

dons res tiet que aki t escric ;D
d aki una setmaneta ya estarem a setmana santa seh!!

i desde aki vaien l exit del meu tiet (pk tiet despres d ako t envas directa a tu tienes talento...)
dons com deia l altre dia ke si em eredat les tonteries del tiet tb em eredat la wapura del tiet...(ja m enteneu jemjem)
:P

apala aki teniu un 2 comentari
de l aina en acció!!

un petonet tiet weno a tu i els creadors del blog :D

muà(men vax a fer ores d estudi:S)

dma sera un altre dia